Κυριακή 3 Μαρτίου 2019

Αποδείξεις άτοπες

Κάποτε οι αποικιοκράτες αποφάσισαν για να εκπολιτίσουν τις φυλές να αρχίσουν να παίζουν Σαιξπηρ στην Αφρική και όλοι οι παρευρισκόμενοι καθώς έβλεπαν τις παραστάσεις γελούσαν. Οι διοργανωτές απορούσαν και σκεφτόντουσαν πως είναι απολίτιστοι. Ρώτησαν τους ακροατές πως είναι δυνατόν να γελάμε με αυτά τα θεατρικά. Οι περισσότεροι απάντησαν <<Μας φαίνονται γελοία διότι αν κυττάξουμε γύρω στα δάση και τα φτερωτά και τα άλλα ζώα και την φύση, όλα φαίνονται θαυμάσια!>> και όλα αυτά μας φαίνονται γελοία. Παρομοίως γελούσαν και οι ιθαγενείς της σημερινής Αμερικης, όταν οι παπάδες τους έλεγαν για την Παρθενο-γέννηση. <<Ρώτα την γυναίκα μου πως γίνεται>> είπε ένας Απάτσι. Σήμερα πρέπει να αποδειξουμε κάτι τέτοια, το πως γίνονται τα παιδιά, στα ομοφυλόφυλα ζευγάρια και στους νέους νομοθέτες του πλανήτη και στους επιστημονες. Επίσης να αποδείξουμε πως δεν γίνεται ένας σπόρος φυτού να έχει copyright και δεν γίνεται να πωλείται δέκα euro ο ένας. Όπως επίσης και στους σκηνοθέτες ταινιών αλλά και σε πολλούς συγγραφείς, πως γίνεται κάποιος να κάνει όλα αυτά τα όσα μας δείχνουν χωρίς να εργάζεται και να τον κυνηγούν οι εφορίες οι λογαρισμοί και πολλά άλλα τα οποία όλοι γνωρίζουμε ανεξαρτήτως ερωτικών ορέξεων ή πλούτου. Έχει οριστεί από πολλούς μελετητές της ιστορίας πως αυτο το οποίο σήμερα ονομάζουμε πολιτισμό είναι σε decadence και παρομοίως όπως πολλοί άλλοι πολιτισμοί ήρθαν και αφανίστηκαν αργά ή γρήγορα, είχαν παρόμοια κρούσματα και παρόμοιοι λόγοι θεωρούνται αυτοί οι οποίοι τους αφάνισαν. Σωζόντουσαν μόνοι όσοι δεν ανακατευόντουσαν με όλα αυτά τα παρανοικά πράγματα, τις διχόνοιες και τους πολέμους και κρυβόντουσαν στα βουνά ή όπου αλλού μακριά από όλα αυτά. Πρέπει να αποδείξουμε πως το ναι είναι ναι και το όχι όχι και πως δεν πετάνε οι γάιδαροι. Πως θα αποδείξουμε πως δεν έχουμε φαγητό στο τραπέζι με παροχή υπηρεσιών προέδρους και οικονομολόγους! αλλά με προσωπική και συλλογική εργασία καλλιέργειας παραγωγής και συλλογής. Πως θα αποδειξουμε ότι όλοι όσοι ζούμε στις πόλεις πρέπει να είμαστε φίλοι και γνωστοί και να εμπιστευόμαστε ο ένας τον άλλο αλλιώς δεν πρέπει να ζούμε όλοι μαζί στην ίδια πόλη.
ΓΛΑΥΚΩΨ 2019

Πέμπτη 7 Ιουνίου 2018

Περι βάρους, φύσεως και ουρανού του Αριστοτέλη και περι πυκνοτήτων ποιοτήτων και ειδών προσωκρατικοί Σέξτος Εμπειρικός και Πλωτίνος.


Μερικά σχόλια -Γλαύκωψ.
Περι βάρους, φύσεως και ουρανού του Αριστοτέλη και περι πυκνοτήτων ποιοτήτων και ειδών προσωκρατικοί Σέξτος Εμπειρικός και Πλωτίνος.
Πολλές φορές δεχόμαστε αξίες οι οποίες αναιρούνται και δεν αναλύουμε περισσότερο όσα βλέπουμε και το να μην αναλύουμε γίνεται αιτία η οποία μας κάνει θύματα αξιών και ορισμών οι οποίες αξίες και ορισμοί δεν είναι πραγματικότητα. Αυτά βλάπτουν την ζωή μας και την νοημοσύνη μας διότι δεχόμενοι όλες αυτές τις αξίες γινόμαστε θύματα άτοπων αξιών. Διδάσκουμε τα παιδιά μας με άλογες αξίες ως πραγματικές. Δεν λέω πως δεν πρέπει να έχουμε αυτές αλλά σωστό είναι και το να λέμε προς κάθε διδασκόμενο πως αυτές είναι οι πρώτες αξίες για να έχουμε βάσεις, αλλά αυτές οι αξίες δεν ισχύουν και βασιζόμαστε σε αυτές για να ερευνήσουμε και να εύρουμε τις πραγματικές.
Αρχίζοντας ας υποθέσουμε ότι ζούμε εις την εποχή, όταν δεν ορίζαμε αξία βάρους, ως παράδειγμα το ένα κιλό. Αν, λοιπον, θέλαμε να δώσουμε την πρώτη αξία για το τι είναι το ένα κιλό πρέπει να αρχίσουμε ορίζοντας τον όγκο, ή την ποσότητα, για παράδειγμα όσο σιτάρι χωράει σε μία χούφτα ανθρώπου (αλλά και εδώ έχουμε πρόβλημα διότι τα χέρια των ανθρώπων είναι διαφορετικά). Λογικό είναι το να έχουμε αξίες όγκου και μέτρο (οποιοδήποτε μέτρο). Έτσι αρχίζουμε και λέμε ότι ένα κομάτι σίδερο διαστάσεων δέκα επί δέκα πόντων είναι ίσο με το ένα κιλό. Αλλά το σίδερο αυτό είναι εμφανώς μικρότερο από μία χούφτα σιτάρι διότι το σιτάρι έχει άλλη πυκνότητα και άλλο όγκο. Έτσι, λοιπόν, βλέπουμε πως η κάθε αξία βάρους είναι διαφορετική αν αρχίσουμε και ορίσουμε πως το ένα κιλό είναι σιτάρι διαστάσεων ενός κυβικού, αλλά ένα κυβικό σιτάρι ένα κυβικό σίδερο και ένα κυβικό αέρα έχουν άλλο βάρος και ίδιες διαστάσεις. Πως είναι δυνατόν λοιπον να ορίσουμε οποίο είναι το πραγματικό ένα κιλό. Αυτό δεν γίνεται και έτσι αυθαιρέτως αρχίζουμε δίνοντας αξία σε κάτι το οποίο εμείς αποφασίζουμε πως αυτού ο όγκος ή διαστάσεις είναι το πρώτο κιλό και βασιζόμενοι σε αυτό ζυγίζουμε όλα τα άλλα. Όμως αυτό είναι λάθος διότι η αξία είναι όποια εμείς θέλουμε και δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα. Άλλοι λόγοι αλλαγής βάρους οποιουδήποτε πράγματος είναι οι αλλαγές της Γης του Ηλίου και όσων άλλων γνωστών και άγνωστων σωμάτων και δυνάμεων του σύμπαντος αλλάζουν γύρω μας. Φανταστείτε πως ως και τα σχήματα αλλάζουν λόγω δυνάμεων γνωστών και άγνωστων και κάτι το οποίο ήταν κύβος με μικρές αλλαγές τις οποίες επιβάλλουν αυτές οι γνωστές και άγνωστες δυνάμεις ο κύβος ελαφρώς αλλάζει σχήμα λόγω παραμόρφωσης των σχημάτων από αυτές τις δυνάμεις, δηλαδή το ένα μέτρο αλλαζει ελαφρώς και γίνεται 99,7 πόντους –πολλές φορές αυτή η αλλαγή είναι οπτική ή άλλη –όμως αν σε πολλές περιπτώσεις μετρήσουμε με το ορισμένο μέτρο αυτό το οποίο βλέπουμε μικρότερο ή μεγαλύτερο βλέπουμε πως έχει άλλες διαστάσεις από αυτές τις οποίες βλέπουμε και αν ήταν δυνατόν να κρατήσουμε αυτό το μέτρο στις ίδιες συνθήκες διά να μην αλλαξεί όπως αυτό το οποίο θέλουμε να μετρήσουμε, πιθανώς θα δούμε άλλες αλλαγές. Έτσι βλέπουμε και την απάτη ορισμού αξίας βάρους, αλλά και άλλων αξιών. Όσοι φιλόσοφοι είπαν περί βάρους όγκου και μεγεθών –γενικώς- θεωρούν πως δεν γίνεται να ορίσουμε αξία βάρους αλλά και άλλα μέτρα –απλώς τα έχουμε ως βάσεις για να ερευνήσουμε και δεν είναι δεδομένα οπουδήποτε και οποτεδήποτε. Πριν ορίσουμε αξία βάρους ορίζουμε όγκο κάποιου είδους πυκνότητας, την όποια εμείς θέλουμε. Αλλά δια οποία αιτία αυτό το είδος πυκνότητας γίνεται η πρώτη αξία βάρους του ενός κιλού, ή άλλου μέτρου βάρους; Φανταστείτε πως αν αλλάξει η θέση της Σελήνης αλλάζει και το ονομαζόμενο βάρος ή και ο όγκος όλων των πυκνοτήτων επί της Γης, ή αν αλλάξει η θέση της Γης ή του Ήλιου ή άλλου πλανήτη μέσα στο ηλιακό σύστημα πάλι αλλάζει το βάρος και η πυκνότητα όσων βλέπουμε γύρω μας –η πυκνότητα των ειδών είναι γνωστό πως αλλάζει με την θερμότητα και το ψύχος και αυτό σημαίνει πως αλλάζει και το πλάτος μήκος και ύψος. Το ζύγισμα λοιπον είναι τεράστια απάτη την οποία όλοι δεχόμαστε χωρίς διαφωνία. Σκεφτείτε πως αν ζυγίζατε κάτι κάτα την διάρκεια του Χειμώνα και ήταν δυνατόν να κρατήσετε αυτήν την εποχή σε αυτό το οποίο ζυγίσατε και ζυγίζατε το καλοκαίρι άλλο ένα ακριβώς ίδιο ίδιου όγκου σε άλλη εποχή θα είχει άλλο βάρος και όγκο. ΘΑ ΕΡΕΥΝΗΣΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ - ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ -    

Πέμπτη 24 Μαΐου 2018

What is wrong with you?!

Some people speak about dark and violent universe, dark matter, black holes, gothic doomed stars, anti-whatever, gloomy and scary things. What is wrong with you?! -There is nothing dark and violent in universe. All happened for a reason, because of the creativity and experiments to keep all species alive and create more and be better (if that is possible because its the best thing we know!) - We kill other species to eat them but if we don't respect this sacrifice then we are violent and dark. Some things we see in universe as dark or violent are part of life. There is nothing wrong with universe and there is no death in it, only recreation of preexisting matter and energy - Dark and violent are the stupid creepy scientists the "human" war-leaders and destuctive war-lovers and politicians who kill millions of species and humans for profit and glory and other vanities. Universe is the best and filled life, because is life.

Glaufx Garland 2018

Κυριακή 20 Μαΐου 2018

Όταν γίνεται, όποτε γίνεται ως έρωτας.

Όταν γίνεται, όποτε γίνεται ως έρωτας. Η αρχή γίνεται από όσους γράφουν, όσους ομιλούν είρουν λέγουν, φάσκουν και όσους διδάσκουν και όσους αγαπάνε κάτι -ό,τι και αν είναι αυτό το ηγαπημένο- και διαθέτουν ελάχιστο, ή όσο χρόνο έχουν, όταν θέλουν, όποτε θέλουν και αισθάνονται, σταθερώς και συνεχώς και όποτε γίνει έγινε καμμία βιασύνη.

Γλαύκωψ 2018